[OFFTOPIC] Inzerat BSA

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Pondělí Leden 31 10:59:34 CET 2000

Milan Sorm wrote:
> ztraci se zisk vyrobce,
> ztraci se pocit bezpeci toho, od koho to mate zkopirovane.
>
> --milan sorm

nelegalni kopirovani SW je osklive a fuj ! S tim nelze nez souhlasit.
ALE NA DRUHOU stranu zpusob, jakym chce proti tomu bojovat (tedy to o
cem se bavime),
je jeste vic fuj a osklivy ....

Mozna, ze to takhle jde ve "vyspelych" demokraciich, kde si jiz lide
zvykli na fasisticke metody kontroly "obecneho blaha".

U nas jsme na takoveto zpusoby ponekud citlivejsi. Kdyby mi nekdo neco
takoveho nabidnul, zcela jiste ho nakopu do prdele !!! Ani nemam chut se
omlouvat za ten vulgarismus. BSA si to u mne opet rozlila trochu vic.

P.S. vyse uvedene vety jsou soukromym nazorem jednotlivce, nemusite se
     mnou souhlasit.

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...