Hlaseni kernelu fh_dentry ???

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Pondělí Leden 31 11:17:39 CET 2000

Jiri Polach wrote:

> Od minuleho tydne se mi zacaly v /var/log/kern.log objevovat hlaseni typu
>
> Jan 28 15:36:23 wolfram kernel: lookup_by_inode: ino 641041 not found in
> sezima
> Jan 28 16:01:06 wolf kernel: find_fh_dentry: 16:01, 79873/79898 not found --
> need full search!

no, ja se na to ptal tak pred dvema mesici a bylo ticho po pesine.
Vyresil jsem to tak (protoze jsem vedel, ze mi osklive spadnul server),
ze jsem nabootoval do single modu, pozabijel jsem vsechny veci, ktery
tam jeste bezely), remountnul disky do read-only a provedl fsck vseho (i
/).

Ono se to totiz muze vyvinout do stavu, kdy pri startu systemu se NFS
daemon tak trochu zblazni a zacykli se na vypisovani chybovych hlasek
podobnych tem, ktere popisujete Vy.
Od te doby je vcelku klid.

	zkuste a pak poreferujte jsetli to bylo ono.
		Z.P.

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...