Squid logy

Marian Sabo linux-cz na cps.sk
Pondělí Leden 31 11:48:22 CET 2000

Zdravim

Vas log je prvdepodobne vo formate httpd-logu (presne taky format pouziva
apache, pozri /var/log/httpd/*), kde sa pouziva trosku iny zapis casu, ako v
defaultnom nastaveni squid-u (aspon tej verzie co mam ja, kde sa cas
zaznamenava v sekundach uplynutych od 1.1.1970). Preto su mozne nasledovne
riesenia:

- pouzite iny skript, ktory bude analyzovat vase logy (mne sa osvedcil
httpanalyze)
- zmente nastavenie squid.conf (neporadim vam zhlavy presne kde) ,
nevyhoda - spetne sa tato zmena neuplatni, ale az po restartnuti SQUID-a
(killall -HUP squid)

- niektore skripty, ktore spracuvavaju standardny squidovsky log-format maju
dokonca prepinace, napriklad -h, kde sa urcuje aky format logu pouzivate

Vela zdaru

Maros Sabo