ADMIN: Off-topic: Inzerat BSA (trochu OT)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Leden 31 12:23:26 CET 2000

	Prosim skoncete tento thread, nema se zamerenim teto konference
nic spolecneho. Pokud hledate spolecne forum pro podobne diskuse,
ktere se zvrhavaji do uvadeni nepravdivych argumentu, pouzijte
comp.os.linux.advocacy nebo ekvivalentni skupinu pro MS Windows.

	Na tento mail ani na zadny z tohoto threadu uz do konference
neodpovidejte.

-Yenya, spravce konference linux na linux.cz

[ Nasledujici vubec nectete, jde o odpovedi na vylozene nepravdy :-]

Milan Sorm wrote:
: Proc na stare RedHaty
: nesezenu updaty ?

	RedHat pokud vim udrzuje systemy od RH4.x, coz je tak tri+ roky
dozadu.

: Pritom upgrade na glibc21 vetsinou znamena ztratu RPM
: databaze. Zase problemy...

	Upgradoval jsem jeden RH5.1 system (glibc2.0) na Glibc 2.1 z RH6.1.
Probehlo to v poradku, o zadnou databazi jsem neprisel, dokonce se to
obeslo bez rebootu (az vypadne UPSka, nahrnu tam i zbytek RH6.1, zatim
pro to neni duvod.

	Je pravda, ze NT zadnou databazi instalovaneho SW nema...
:
: Videl jste nekdy WindowsNT ? To je o necem jinem.
:
	Ano. Neexistujici ostra hranice mezi jadrem a zbytkem systemu,
GUI volani zadratovana do jadra aby to bezelo aspon trochu slusne, ...

	Nema cenu tady vyjmenovavat co v Linuxu nejde nebo jde spatne
(napriklad automontovani diskety nebo CD) nebo co ve Windows nejde
nebo jde spatne (treba takova trivialita jako nakonfigurovat windowmanager
tak, aby nekterou klavesou bylo mozno posunout dolu (do obrazovky), pod
ostatni okna, nebo dat focus do okna, ktere neni nahore). Urcite bychom
v obou stranach neco nasli. Jen mi prijde, ze v tom UNIXu jde prinejhorsim
vsechno nejak obalit kodem nebo skriptem, abych dosahl sveho.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //