vypinani disku pod linuxem

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Leden 31 11:52:23 CET 2000

PC wrote:

> Preji hezky den
>
> Chci se zeptat jestli je moznost nastavit vypnuti HD v pripade delsiho
> nevyuzivani pocitace,
> napr. po 30 minutach. Jedna se o obycejne PC, ne notebook.
> A hlavne jak - zatim jsem nic o tom nenasel.
>
> Dekuji.
>
> Peter Cernoch

 hdparm, parametr -S

Jenze to asi nebude az takova sranda. Ja to mam nastavene, jenze disku
se zrovna moc do spani nechce. Uz jsem si s tim zkousel hrat, jenze
zkratka usne maximalne na par minut a pak je zase nejaka diskova
aktivita. Crond dela neco jen kazde 2 hodiny, atd nema nic, halde
souboru jsem dal noatime atribut, a uz nevim co dal. Nevite nekdo,
jestli se da nejak zjistit, co mi zpusobuje tuhle diskovou aktivitu ?

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz http://dforce.sh.cvut.cz/~seli