IMAP + Netscape

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.zln.cz
Pondělí Leden 31 14:22:16 CET 2000

Miroslav Lednicky wrote:

> Zdravim vsechny!
>
>     Prave jsem tu rozbehnul na starem Slackware 3.2 imap server
> (verze 4.7a) a nefunguje to podle mych predstav.
>
>     Ctu to pres Netscape 4.7 a nekdy se stane, ze nesouhlasi hlavicka
> zpravy s jejim obsahem. Predevsim u prvni natazene hlavicky.
> Nevite nekdo co s tim?

Jeste jedna poznamka:

Kdyz to smazu (presunu do Trash), tak se to zpravi. V nem to je
v poradku. Jednou se mi taky podarilo dosahnout stavu, kdy se mi
smazane zpravy objevili v poste zase jako nove, neprectene. Smazat
to proste neslo.

                              Miuroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.zln.cz, Miroslav_Lednicky na ataraxia.fido.cz

ICQ: 30452115

WWW: http://www.spszl.zln.cz/~lednicky/