dnscache (was Re: pthreads + dmalloc)

Martin Caslavsky mcaslavsky na macroware.cz
Pondělí Leden 31 12:19:52 CET 2000

>Mohl by mi nekdo rici, z jakeho duvodu vlastne bezi Bind jako root?

Budu hadat: protoze ho tak poustite? :)

>Krome toho, ze na porty pod 1024 se muze bindnout jen root. Ale to
>lze jednoduse vyresit pres redirect.

Vsichni demoni co znam to resi tak, ze startuji pod rootem a pak se prepnou
na nejakeho vyhrazeneho neprivilegovaneho uzivatele.

>Nekde jsem slysel, ze snad u novych jader bude mozno zrusit toto
>omezeni.

Nevim, jestli to ma delat co s jadrem, ale na 2.2 to funguje docela dobre.

                            Martin Caslavsky
= mcaslavsky na macroware.cz == tel. 0603 872477 =
= MACROWARE s.r.o.   http://www.macroware.cz  =
==========    Vas WEB na nasi hlavu     =======