Xfs

Pavel Franc pfranc na retia.cz
Pondělí Leden 31 17:13:20 CET 2000

Dobrý den,

> Mam problem X-kami na distribuci RedHat jadro 2.2.12 konkretne mi nejde
> pustin X font server nainstaloval jsem si novou verzi Xfree86
> konkretne:XFree86-3.3.6 kuli podpore graf. karty ATI RAGE 128 a od te doby
> pri sposteni pise ze nelze pustit pokousel jsem se i manualne.

bohužel nemám žádné řešení, jen podobný problém. XFree pro glibc 2.0 jsem
nainstaloval na svůj Debian 2.1 s jádrem 2.0.36, všechno je v pořádku, jen
nový xfs se "kouše", tj. neskončí chybou, ale přestane reagovat. Stará
verze xfs zřejmě kompatibilní není, protože místo fontů pod X vidím jen
čáry.

Protože jsem XFree instaloval z jednotlivých .tgz balíků, je možné, že
jsem zapomněl na nějakou knihovnu či jiný důležitý soubor, ale nemůžu na
nic přijít. Kde by mohla být chyba?

                                                   Zdravím
                                                 Pavel Franc

Pavel Franc, Retia, a.s., mailto:pfranc na retia.cz   / \ |/
Prazska 341, 53002 Pardubice, tel. 040/68 52 230  ( @// \