Linux a MS Proxy

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Leden 31 18:08:34 CET 2000

On Mon, 31 Jan 2000, Martin Havel wrote:

> Mel bych maly dotaz, je mozny se dostat z Linuxu skrz Microsoft Proxy Server
> ? ( jde mi o to jestli po tom mam dal patrat)

<FLAME>
Nekdo tu radil, ze muzete zkusit MS hotline, ze pry Vam tam vsechno
poradi. Schvalne to zkuste a poreferujte...
Schvalne jestli Vam doporuci se obratit na sveho dodavatele Linuxu :))
</FLAME>

Bohuzel Vam asi konkretne neporadim, patral bych dal, zase az tak
nepratelsky soft to preci byt nemuze, musite vedet JAKOU sluzbu
potrebujete pres ten proxy dostat, zda je to mozne nakonfigurovat atd.

Tady asi pomuzou vyhledavaci sluzby, klicova slova "linux microsoft proxy
server". Aspon tak bych na to sel ja.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |