Linux Domain & Other STOP! Re: Inzerat BSA (trochu OT)

vp vpetr na bigfoot.com
Pondělí Leden 31 22:02:45 CET 2000

Existuje standard de facto a de jure (yure??):)) Co se v konferenci o Linuxu
vsechno neresi za (ne)smysly..

Zeptam se jinak, umi uz Linux neco jako domeny ve Windows NT4? Kdybych ctel
po nem Active Directory, asi bych chtel moc... (proste nahradit NT server
Linuxem, nejak jsem to nesledoval posledni leta :)

A co takhle mailserver na Linuxu, ktery umi SSL, LDAP, IMAP4, NNTP, jak znam
Linux/Unix, je na to treba 10 demonu, kazdeho patchovat zvlast, za
instalaci/konfiguraci date skoro stejne $$, jako za Exchange a kdyz vam to
spadne, nebo to chcete nainstalovat jinam (na jiny stroj s jinym HW),
zaplatte si konfiguraci znova :))))

Co ten iBOX, co prodava INET, ted to myslim dava zadarmo, znate to nekdo? Je
to dostatecne instantni?

vp.