sendmail a omezeni POP3 schranek

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Neděle Červenec 2 18:16:55 CEST 2000

Nastavte jim quoty - musite je mit povolene v jadru, a v /etc/fstab
byste mel mit neco jako tuto
/dev/sda1 / ext2 defaults,grpquota,usrquota 1 1

pak udelate dva soubory v / - quota.group a quota.user a pustite
quotaon - v RH je tuto vsechno tusim udelane a pousti se to jiz pri
startu.
pak staci napsat "edquota uzivatel" a muzete edtovat velikosti pro
jednotlive uzivatele.

napr. takto:

Quotas for user znouza:
/dev/sda1: blocks in use: 4678, limits (soft = 150000, hard = 200000)
        inodes in use: 239, limits (soft = 3000, hard = 3500)

ale vice viz man fstab, edquota, repquota, quotaon, quotacheck ...

tm
Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCSE
F-P: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3