Neprostupna sit rozchozena pingem

Jaroslav Cibulka jaci na jaci.cz
Pondělí Červenec 3 09:18:59 CEST 2000

nevim, nepamatuju, ze by se to resilo, ale nejste pripojeni
bezdratem ???    ...narazil jsem na to u karet od Proximu
-maji usporny rezim a pri delsi necinnosti se do nej schodi
- a pak tu kartu "probudi" jen pres ni ochozi paket a na komunikaci
z druhy strany kasle (jak by to bylo, kdyby "usnuly" obe strany, to
tedy nevim ;-))) -mam to vypnuty...)

JaCi