Zase sit.

Pondělí Červenec 3 10:08:48 CEST 2000

On Fri, 30 Jun 2000, Jan Pavlík wrote:

> uz me sice musite nenavidet, ale ja mam asi silene problemovej linux
> nebo jsem naprostej blb.  Propojil jsem si konecne firewall s mym
> pocitacem a mikrovlnama. Vzajemna komunikace pocitacu funguje (ping,

Pisete prilis malo informaci na to, aby nekdo mohl poradit. Musite rict,
jestli to je pripojeni na Internet, jestli mate od providera 1 IP nebo
vic, nakreslit planek site (ASCII art je dobra vec), vypsat prikazy,
kterymi sit incializujete, routovaci tabulku, vystup prikazu ifconfig,
jake sit. karty mate (znacka, typ), konfiguraci 1 stanice v siti...

--
                        Milan Kerslager