redhat 7.0b

Pondělí Červenec 3 10:20:48 CEST 2000

On Thu, 29 Jun 2000, svarc na promedia.cz wrote:

> Na nemeckem ftp Redhatu jsou updaty k redhat verze 7.0b, ale jinak
> jsem nikde zadne info k sedmickovemu redhatu nenasel, vite nekdo neco
> vic ?

Verejna beta bude asi na konci cervence (zhruba jako loni). To co vidite,
jsou casti distribuce nebo balicky, ktere muzete vyzkouset, ale integritu
Vam nikdo nezaruci. Jestli chcete sledovat vyvoj, pak muzete zkouset
distribuci 'RawHide', ktera se plynule meni v case. No, moc zabavy to
neni, protoze obvykle hodne veci nefunguje.

Pockejte si na oficialni betu. Firma Red Hat vydava nove distribuce 2x
rocne, vzdy na jare a na podzim (to ale neznamena, ze to bude platit
naveky).

Budete mit asi problemy s RPM databazi, dale s prechodem na GLIBC 2.2,
instalatorem, novymi XFree 4.0 atd. Vse je zatim ve velmi rannem stadiu, a
muzete mi verit, ze RedHati delaji vse proto, abychom se zase pohnuli o
krok dopredu (asi nejvetsi usili v soucasne dobe venuji XFree 4.0 [protoze
to je zatim temer nepouzitelne na spostu karet] a ladeni instalatoru
Anaconda). V tomto ohledu muzeme fy. Red Hat, Inc. podekovat, protoze oni
opravdu soustavne tlaci na pilu a vyvoj tak velmi povzbuzuji.

--
                        Milan Kerslager