DOSEMU, lredir a databazove aplikace v Clipperu

Michal Samek spec_list na tony.cz
Pondělí Červenec 3 11:54:37 CEST 2000

Jaroslav Lukesh wrote:

> Presne tak.

Ano, ja vim, toto funguje. Je to sice pomale, ale funguje.
Jak jsem ale psal, zlikvidoval jsem novell a nasadil sambu.
Bohuzel mars NENI plnohodnotna emulace novellu, proto ta samba.
Takze se s tim ted trapim - momentalne zkousim ten packet driver v
kombinaci
s lanmanager klientem pro dos.

Jako uplne nejlepsi reseni mi pripada telnetovat z dosu na dosemu,
sdilejici
lokalni adresar s ucetnictvim - obavam se ale stejnych problemu s
lredirem.
Lredirovany disk je totiz dosem povazovan za sitovy, i kdyz je vlastne
na
lokalnim disku. No doufam, ze nebudu muset pomoci virtualni sitove karty
dosnet pripojovat pres lanmanager lokalni disk pres sambu :)) ale mohlo
by to fungovat. Pokud tohle vyjde, budem si vsichni piskat - nebot
nejpomalejsi
na klasickem .dbf systemu je prave to neustale tahani souboru pres sit.
Jinak uz mi z toho pekne hrablo :))

Diky vsem za rady, jestli to nejak rozchodim, poslu to sem, nebot
(jak je videt z majlu, ktere mi prisly mimo konferenci), to zajima asi
dost lidi...

Michal Samek