Adaptec SCSI 2 HD + treti IDE

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Červenec 3 17:37:25 CEST 2000

On Mon, 3 Jul 2000, Daniel ZACHAR wrote:

> Nemal niekto prosim podobny pripad.
>
> Chcem pridat do RH 6.0 treti IDE disk ku dvom SCSI.  Po pripojeni disku a
> naslednou inentifikaciou
> v setup mi system nechce nabootovat. Po odpojeni ide. Boot sekvencia v
> setupe je SCSI,A,C
> Nepomaha ani zmena tejto sekvencie na podobnu. Ide o radic Adaptec1542 CF

Mam ponekud podobnou konfiguraci ale uz si nejsem jisty co jsem zvolil
v biosu, kazdopadne muj lilo conf neni uplne standardni, zacina takhle -

boot=/dev/sda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
compact
prompt
timeout=50
vga = normal    # force sane state
disk = /dev/hda # disks will be swapped
  bios = 0x81
disk = /dev/sda
  bios = 0x80
root = current  # use "current" root
default=newlin

- treba Vam to pomuze. Kazdopadne za nebootujici pocitac nerucim !

Jeste poznamka - root mam /dev/sda1 a v nem adresar /boot s kernelem.