Zhanam Rh6.1 Enterprise

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Pondělí Červenec 3 18:59:08 CEST 2000

>  mohol by mi niekto pomoct pri zhanani Red Hat 6.1 Enterprise Version 1.0. Ono
>  ja viem , ze sa zan cvaka ale ak ho niekto ma alebo vie kde sa da zohnat bol
>  by som mu velmi povdacny. Dik

mno
neviem ci je to to prave co teraz poviem, ale ked som si cital co v tom
enterprise je tak by som to klasifikoval na doplnenie redhatu o sgi patche
(oss.sgi.com - da sa stiahnut aj sgi propack kde je to v bin rpmkach) a
doinstaloval motif kniznice
podla toho co by ste potreboval na to enteprise nainstalit
ak chcete rh secure server tak to bude tazsie - to uz je nejaky warez ci
co ;)

dz