Zhanam Rh6.1 Enterprise

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Pondělí Červenec 3 23:30:15 CEST 2000

Peter Ronai <linux na highlander.my-scotland.sk> wrote:

> mno
> neviem ci je to to prave co teraz poviem, ale ked som si cital co v tom
> enterprise je tak by som to klasifikoval na doplnenie redhatu o sgi patche
> (oss.sgi.com - da sa stiahnut aj sgi propack kde je to v bin rpmkach) a
> doinstaloval motif kniznice
> podla toho co by ste potreboval na to enteprise nainstalit
> ak chcete rh secure server tak to bude tazsie - to uz je nejaky warez ci
> co ;)
Finta je v tom, ze to zhanam pre jedneho cloveka, ktory na tom chce odskusat
jednu serioznu aplikaciu. A problem je ten, ze ta aplikacia je supportovana
iba na tomto systeme. Je to samozrejme iba hlupa byrokraticka prekazka ale bez
nej to nejde. Ja samozrejme nechcem podporovat Warezy a podobne veci ale
nenasiel som distributora tohto balicka u nas doma(t.j. Slovensko) takze preto
otravujem.