posta pro root

Radomir Slezak - MHBH a.s. slezak na mhbh.cz
Úterý Červenec 4 08:01:33 CEST 2000

 No nevyjadril jsem se nejlepe :-) Tak tedy, myslel spise jak presmerovat
 postu na jineho uzivatele. V linuxu delam kratce a pokud by to slo
 ....nejakou odpoved pro blbce, tedy jak konkretne nastavit presmerovani
 vsechny posty pro root na neco na adresa.cz  (s vyuzitim linuxconf) ?

 Dik

 R.S.

"Petr Snajdr" <snajdr na firma.seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:Pine.LNX.4.05.10007031748360.1700-100000 na kompas.seznam.cz...

vsechnu