Zhanam Rh6.1 Enterprise

Peter Ronai linux na highlander.my-scotland.sk
Úterý Červenec 4 10:04:22 CEST 2000

> Finta je v tom, ze to zhanam pre jedneho cloveka, ktory na tom chce odskusat
> jednu serioznu aplikaciu. A problem je ten, ze ta aplikacia je supportovana
> iba na tomto systeme. Je to samozrejme iba hlupa byrokraticka prekazka ale bez
> nej to nejde. Ja samozrejme nechcem podporovat Warezy a podobne veci ale
> nenasiel som distributora tohto balicka u nas doma(t.j. Slovensko) takze preto
> otravujem.

distributor je stinet a myslim ze by sa dalo s nim idohodnut
ak sa to vsak ma kupovat tak to stoji 2500 $ co asi nie je malo co v praxi
znamena ze to bude treba zwarezit ;)

ja by som sa tiez rad mrkol co je dnu za 2500 $
je tiez mozne ze tie prachy su predovsetkym za support....
asi tam bude cde, komercny xserver a podobne hracicky

ak ten ktosi ma nainstaleneho oracla na masine a kupil aplikaciu za radovo
tisice dolarov tak je pravdepodobne ze si moze dovolit aj ten enterprise a
doviezt ho sem bude najmenej

dz