hylafax a tiff soubory

RMosnicka na perseus.cz RMosnicka na perseus.cz
Úterý Červenec 4 09:21:22 CEST 2000

stala se pro mne nevysvetlitelna vec, pouzivam hylafax na SuSE 6.4, asi po
2 dennim laborovani se mi podarilo
ho nastavit tak, ze odesila a prijma faxy. Kdyz prijme fax, tak posle
email, kde je odkaz na prijmuty fax napr.ftp://yaha:4559/recvq/fax00006.tif
): Takze ja kliknu na tento odkaz a fax se mi otvira v internet exploreru.
Vcera mi ale prisel fax, ktery kdyz se pokousim otevrit, tak mi to hlasi "
dokument nejde otevrit, format komprese neni platny, nebo neni podporovan"
Ostatni faxy jdou timto zpusobem otevrit bezproblemu. Soubor poskozen
neni, - jde otevrit napr. v acdsee. Vim ze je nekolik typu tiff souboru,
proc ale hylafax zrovna tento jeden
fax prevedl do tohoto typu, a ostatni jinak ???

Preji pekny den a dekuji

Roman Mosnicka