SMB :-((

Jan Polacek Jan.Polacek na f21.n420.z2.fido.cz
Úterý Červenec 4 10:29:08 CEST 2000

Zdarec Jirka,

Patek Cerven 30 2000 09:16, Jirka 'Eagle' Novák =:-v =------------>
All:

 JN> Jinak jsem se sambou spokojen. Stalo se mi jednou, ze kolega
 JN> pripojil
 JN> do site pocitac s Win, pak ho zase odpojil a samba (? nebo named
 JN> ?) si
 JN> ho pamatovala a po siti mi behaly dotazy, kde ze je onen pocitac.
 JN> Rek
 JN> bych, ze resenim by bylo dat do crona restart samby (namedu) o
 JN> pulnoci
 JN> :-).
Tohle je zalezitost netbrowsingu, coz je microsofti patent... odtud
tedy problemy. Sambu muzes zaponout v rezimu, kdy funguje jako local
master browser, nebo jako master browser. Muzes to vypnout, nebo snizit
prioritu, takze bude mit pri volbach mensi sanci vyhrat. V smb.confu
jsou to volby:
domain master = no
local master = no
prefered master = no
os level = cislo od 0 do 255, cim vyssi, tim vyssi priorita. Jestli s
tim mas problemy, tak nech vsechny ty mastery na no a os level nemusis
vubec uvadet.
BTW: Stejne si nemyslim, ze by ti ty problemy delala samba. Tech
netbrowseru mas v siti nekolik, ani o tom nevis. Kterakoliv windowsova
stanice v pripade potreby bude fungovat, jako kdybys mel v sambe
nastaveno prefered master = yes.
NT stanice se budou tvarit, jako kdybys mel nastaveno local master =
yes, nebo domain master = yes.

Cauky
                                                  Honza đB-Q