DOSEMU, lredir a databazove aplikace v Clipperu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červenec 4 11:14:28 CEST 2000

| O to jsem se mimochodem taky pokousel a zkoncil jsem na tom ze jsem
pouzil
| 3c509 ISA a nejak to nechodilo. Testoval jsem to tim detekcnim programem
| 3c5x9cfg a ten ohlasil chybu na IRQ ale nejak nahodne, Sem tam jo sem tam
ne.
| Jinak ovladac se normalne spustil, ale nekomunikoval.

3c509 komunikuje jeste pres port 110. Zrovna jsem na ni myslel, kdyz jsem
to psal a rikal jsem si, ze ji nejspis nepouzijete. Ouha, slpletl jsem se.
Takze zkuste nejakou obycejnou starickou sitovku.

Zdravi JL.