Rozhrani pro lpq

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Červenec 4 12:21:54 CEST 2000

> klpq
> Dan

> takoveho

No ano, ten tam je. Ja ale pouzivam WMaker, protoze nema takove pametove
naroky a vsechny balicky pro KDE jsem odinstaloval, i kdyz WMaker si jinak s
KDE dobre rozumi.
Mel jsem na mysli nejaky ekvivalent k klpq. Mohl jsem to napsat hned a byt
konkretnejsi. Za to se omlouvam.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz