Solaris & LILO

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Úterý Červenec 4 13:14:57 CEST 2000

On Tue, 4 Jul 2000, Milos Prudek wrote:

> Je mozne nejak premluvit LILO, aby bootoval Solaris miniroot?
>
> Mam nainstalovany Solaris 8 na celem disku, IDE primary slave, a LILO
> ani part.exe (partition manager, http://come.to/ranish) to neumi
> bootovat... Linux je na IDE primary master.

Me doma Solaris 8 bootuje pres Lilo celkem bez problemu.
Mozna jste si vsiml, ze po instalaci jsou na disku
dve nove partion, ktere vytvoril Solaris. jedna z nich je
takova malicka a oznacena jako nejaky divny souborovy system.
Tak z ni nabootuje jako by na ni byl DOS (ja jsem myslim musel
jeste pridat unsafe :))) do konfigurace Lilo)

BTW: Ten divny souborovy system je stejne FAT :))

Takto jsem si rozbehl Solaris 8, Linux, Windows98 a Windows 2000
dohromady a vse bootuji pres LiLo bez vaznych problemu (pres grafickou
mutaci lilo od Corelu - abych byl presny :-)))

BTW2: Tvrzeni o tom, ze bez problemu neni uplne pravdive jelikoz
se mi nepodarilo donutit nic, aby si pro jadro "sahlo" nekam
za 10 GB na HDD a tak mam jadro v onom "podivnem fs", ktery
vytvoril Solaris :)

S pozdravem
   Petr Snajdr