SMB :-((

Viktor Červinka valware na telecom.cz
Úterý Červenec 4 14:11:43 CEST 2000

Petr Vanek - Vanous wrote:

> Samba, no comment. Obcas mi to padane na drzku (tak jednou za mesic, nekdy
Nemyslim, ze jeto sambou, me beha na trech mistech dobre

> zatez a ja mam na to cca 20 klientu s dosovskym uctem v PC Fandu. To se vsak
                                                          ---------
Jediny problem mam s prave PC Fandem - mohu/li mit kratky dotaz:
     jakou verzi Fandu pouzivas ???
       - jedna aplikace pod verzi 3.3 -- no problem
       - druha pod Fandem 4.2 -- kilenti casto (cca 3x, 4x denne) padnou
na
         "Nelze otevrit M:\\xxxx\xxxx ...." nebo pod. Jako by se
ztratilo spojeni ...

> brzy zmeni za aplikace ve Foxce, takze doufam, ze nebudou proiblemy.
     Na sambe mi m.j. bezi ABRA (je ve Fox) -- no problem (cca 15
klientu)

Viktor Cervinka
vice na email.cz