Struktura squid caches

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Úterý Červenec 4 14:34:38 CEST 2000

Zdravím !

   Mám dva linuxy, jeden Debian 2.1, druhý RedHat 6.2cz.
Na obou je přeložený  squid verze 2.3.STABLE3. Debian vidí
do Internetu, RedHat přímo ne, má Debianu jako HTTP proxy server.
RedHat vidí pouze vnitřní adresy a vnitřní adresu Debiany.
Z RedHatu lze přes Debianu browsit bez problémů.
   Jak mám lae nastavit squid na RedHatu, aby fungoval pouze
jako "odběratel" Debiany ? Nastavil jsem klauzuli
cache_peer, ale RedHat se mi stále snaží adresy překládat
a oznamuje neznámou adresu.
   Mezi RedHatem a Debianou je totiž pomalé spojení. K RedHatu
máme přístup rychlý, ale ne lokální.

   Za odpověď děkuje

                        Pavel Just