Tisk na obe strany papiru

Úterý Červenec 4 16:25:19 CEST 2000

spec_list na tony.cz (Michal Samek) writes:

> Jde to nejak? Asi na to bude muset byt nejaka aplikace, ktera vezme
> .html nebo postscript, posle pulku na tiskarnu, pocka na mne az to
> obratim a vychrli tam zbytek???

Jenom doplnim, ze s manualnim duplex tiskem mam spatne zkusenosti.
Obcas se stane, ze tiskarna vezme 2 papiry misto jednoho, coz rozhodi
strankovani (bud jsou ty potistene papiry k sobe vice prilepeny, nebo
maji zohybane okraje, ... - neni to OK u rady tiskaren). Manualni
podavani po 1 papiru zase dlouho trva.

Celkem dobre zkusenosti mam s duplex tiskarnou canon GP215 - ta umi
tisknout oboustranne sama od sebe. Setri to cas i papir.  Vic mi
vyhovuje, kdyz je na oddeleni jedna kvalitni duplexni tiskarna, nez
nekolik levnych personalnich.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR