squid log

Jiri Kulhan jiri.kulhan na creatix.cz
Úterý Červenec 4 17:54:19 CEST 2000

Ano, myslel jsem transparentni proxy. Nicmene ve svem squid.conf nevidim
zasadni spatnost, prikladam nejdulezitejsi volby ze squid.conf.
Nastaveni ipfwadm na logovani squida nejspis nema vliv, nehlede k tomu,
ze to funguje :-))

squid.conf :

http_port 8080
icp_port 3130
cache_host proxy.bbb.ccc parent 8080 7 no-query default
inside_firewall aaa.bbb
local_domain aaa.bbb

httpd_accel virtual 80
httpd_accel_with_proxy on
httpd_accel_uses_host_header on

Ostatni volby jsou bud zakomentovany, nebo nemaji dle meho soudu na
access.log vliv.

Jiri Kulhan