zalozni MX server

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Středa Červenec 5 01:16:07 CEST 2000

A proc proboha potrebujete postu drzet nejakou dobu, a az pak ji poslat na
primarni MX?

ISP to takto vubec nedelaji, tam je proste zaznam typu
.. IN MX 10 server_zakaznika
.. IN MX 100 server_ISP

kde to funguje tak, kdyz server_zakaznika nejede, posta se uklada do
fronty na serveru_ISP, a v pripade pripojeni server_zakaznika se poste
ETRN a posta se presype k zakaznikovi.. na to staci funkcni sendmail..

tm
Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCSE
F-P: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3