ATI Rage 128 a OpenGL, lze?

Vladimir Busek busek na fnplzen.cz
Středa Červenec 5 18:15:24 CEST 2000

Jiří Mlíka wrote:

>      Dobrý den,
>
>      Neví náhodou někdo, zda jsou již drivery (OpenGL) od Precision
> Insight pro ATI Rage 128? Mám tu kartu prodat a koupit si Rivau TNT2,
> kde to již chodí? Je nějaká naděje, že se v dohledné době dočkám? Z webu
> ATI, XFree a Precision Insightu se nedá nic rozumného zjistit.
>
>      S pozdravem
>                               Jiří Mlíka

Take jsem majitel ATI Rage128, ale zatim si asi nic nezahrajem :-) Na
http://www4.ncsu.edu/~distclai/rage128-howto.html se hovori o tom ze
driver neni, v brzke chvili nebude (ale snad nekdy ano). Je tam zminka o
http://www.xig.com/Pages/3D-LGD-List.html -- zde jsou dema na komercni
X-servery, mimo jine i pro Rage128. Jinak na ostatnich projektech se o
podpore Rage128 nehovori, v pripade Precisionu je asi jeste brzo...

 Ing. Vladimír Bušek                          job phone 019/740 2799
 Linux registered user # 143708