KDE & Slovencina (Mandrake 7.0)

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Čtvrtek Červenec 6 21:27:29 CEST 2000

Richard Willmann wrote:

> Ahoj,
>
> prvy raz po viac nez 2 rocnej praci s Linuxom som si nainstaloval X
> Windows a KDE, no vsak ani po niekolkych hodinach skusania sa mi
> nepodarilo rozchodit slovencinu. Jedine co sa mi podarilo, je
> nainstalovat slovensku klavesnicu ale tym to skoncilo. Fonty sa tvaria
> byt cisto anglicke.
>
> Da sa to vobec?
>
> d.
>
> Richard Willmann

 Jestli to, ze fonty se tvari byt ciste anglicke znamena, ze nemaji
spravne hacky a carky, tak pak je potreba mit nainstalovane baliky
XFree86-ISO8859-2-* .
 Mandrake 7.0 pouziva xfs, takze dale zkontrolovat v /etc/X11/fs/config
, aby v polozce catalogue= byly vypsany cesty i k temto fontum ( tj.
napr. /usr/share/fonts/ISO98859-2/75dpi atd., v podstate zopakovat
vsechny uz existujici polozky jeste jednou pro
/usr/share/fonts/ISO8859-2 ). Potom restart xfs ( '/etc/rc.d/init.d/xfs
restart' ) a restart X a ted uz jen nastavit KDE.
 Jestli jeste neni, v hlavnim menu v Settings/Desktop/Language nastavit
slovencinu ( + restart KDE ). Potom dale v menu Nastavenie/Plocha/Pisma
nastavit pro vsechny fonty ISO-8859-2.
No a jestli jsem neco nezapomnel, tak ted by to melo fungovat.

 Lubos Lunak
 l.lunak na email.cz     http://dforce.sh.cvut.cz/~seli