Samba + Money 2000

lubos klokner erkac na vault-tec.sk
Pátek Červenec 7 11:40:18 CEST 2000

[ Igor Bujna 06.07.2000 wrote: ]
> Zdravim,
> chci rozjet money 2000 na sambe ve verzi 2.0.6,a chtel jsem se
> zeptat jestli nekdo neco podobnyho nerozchazel a mel s tim nejake
> problemy.A navrhy jak ti problemy vyresit.
> Diky

zdravim vas,

mame tu linux server so sambou 2.0.7-4, k datam pristupuju
traja klienti s win98 a funguje to celkom bez problemov...

na predchadzajucich verziach bol problem s tym, ze ked k datam
money pristupoval klient s winnt4.0 tak to bud odpojilo tie nt
alebo win9x. na sambe 2.0.7 som to bohuzial zatial neskusal...

rozhodne vam ale doporucujem pouzivat vzdy poslednu verziu samby
--
 (o_
 //\