Omezeni pameti pro urcity proces

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Červenec 7 12:21:16 CEST 2000

On 06/07/2000, Zbynek Vyskovsky wrote:

>  ulimit -c velikost
> pripadne ulimit -cH (hard - muze zvysit jenom root)
> a pote spustit ze stejneho shellu seti.
> Ovsem dopadne to asi tak, ze se seti na home zhrouti, protoze nedostatek pameti
> nebude predpokladat, ... pocitejte rc5, zere jenom 0.5 MB :-)

Prepinac -c rika, jak velky muze byt core soubor pri padu, coz nema
nic spolecneho s pouzitou pameti. Velikost pameti se omezuje pomoci
prepinace -d

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi