automaticke nahozeni IPX

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Červenec 7 14:29:15 CEST 2000

On Fri, 7 Jul 2000, Michal TALMAN wrote:

> Potrebuji poradit,
> Linux RH 6.2 je prihlaseny k novelu 4.11 - pokud ten ale restartuji, Linux
> napise neco jako NCP timeout.
> Kdyz je NW server opet nahozen a ja se chci opet k nemu pripoji, tak mi to
> napise, ze jsem jiz k serveru pripojen, i kdyz jsem vsechny spojeni z
> konzole na serveru smazal.
> Pomuze jen restart Linuxu - coz asi neni to prave.

Podle mne by stacilo odmontovat to co mate z toho serveru namontovane.
A pak znova namontovat.

> jak toto vsechno zautomatizovat, tj. aby po restartu NW serveru se k nemu po
> nejake dobe Linux sam prihlasil ??

Jam mam takovou sadu skriptiku kterou poustim z cronu, ktera to dela.
V podstate jednou za 4 minuty spustim skript ktery overi pres slist
jestli je server dostupny, pres mount jestli je z nej ten svazek
namontovany a zkousi jestli na tom namontovanem svazku existuje nejaky
pevny adresar. Na zaklade techle tri podminek pak dela co je treba.