KDE & Slovencina (Mandrake 7.0)

Pátek Červenec 7 18:21:03 CEST 2000

Dňa 07. Jul 2000 o 15:34, Richard Willmann napísal(a):

> baliky som nainstalovane nemal, nainstaloval som celkom 4. Fonty 100DPI,
> 75DPI, type1 a misc.

pokial su nainstalovane fonty, zabera takmer vzdy tento postup:

v XF86Config-u zakomentovat vsetko v sekcii Keyboard, napisat:

    XkbCompat       "group_led"
    XkbSymbols      "czsk"
    XkbLayout       "us_sk_qwerty"

(primarna us, sek. sk qwerty..)

> Postupoval som dalej podla "navodu" ale nedokazem este po slovensky pisat
> (napriklad ani tento mail). Dokaze to zatial dlhe Y, A, E a I a tym to konci.

typicke chovanie v pripade ak xfontserver nema spravne poradie citania
fontov.. cize prehadzanie z konca poradia fontov 8859-2 na zaciatok v
konfiguracii xfontservera, alebo XF86Config ak sa nepouziva xfs..

VYPNUT nastavovanie klavesnice v kde a spol. a riesit to takto na systemovej
urovni. mozno Stano M. nebude suhlasit, ale toto je zaruceny postup, ktory v
XFree86 3.3.6 funguje...

v pripade ze sa ako mail klient pouziva NC, ako v tomto pripade nezabudnut
nastavit kodovanie mailov View->Character Set-> ISO-88592-2

S pozdravom a zelanim krasneho vikendu..
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk