postgres a cryptpg.so

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Červenec 7 19:16:23 CEST 2000

 */

On Fri, 7 Jul 2000, Pavel Janík ml. wrote:

>    From: Zdenek Pizl <zdenek.pizl na pegas-dk.cz>
>    Date: Fri, 7 Jul 2000 17:08:53 -0400
>
> Zdravím,
>
>    > CREATE FUNCTION "unix_crypt_with_key" (text ) RETURNS text AS '/usr/local/lib/cryptpg.so' LANGUAGE 'C';
>    > ...
>    >  vsechno hezky, ale nevim, kde vzit  tu /usr/local/lib/cryptpg.so.
>    > Kdepak ta krasna a zadouci cryptpg.so roste ?? Nevite nekdo ??

Prvne bych se podival do mail archivu PG, neni-li tam odkaz.

> vzhledem k tomu, že nevím, odkud jste vzal podobný dokument, nemohu Vám
> poradit, ale protože předpokládám, že to bude pouze implementace crypt()
> můžete si ji sám vytvořit. Ovšem nevím, jaký bude tato funkce zadávat salt,
> když má pouze jeden parametr? První dva znaky? Myslím, že pokud dokument
> vystavíte, nebo nám alespoň řeknete něco o chování této funkce, můžeme ji
> společnými silami stvořit :-) C funkce jsou v PostgreSQL velmi jednoduché -
> viz http://www.postgresql.org/docs/programmer/x522.htm. Tuším, že v
> PostgreSQL byl dokonce i tutoriál, jak takové funkce vytvářet a jak
> [...]

 Mam takovou utkvelou predstavu, ze jsem todle nekdy psal, ale nejak to
nemohu najit :-) Ale napsat to je opravdu prace na cca 1/2 hod. bude to
cca 10 radek v C nebo to muzete psat i v Tcl nebo Perlu:-)

 Jinak na ftp://ftp2.zf.jcu.cz/users/zakkr/pg/ je implementace MD5 pro
postgresql. Psal jsem to sice pro 6.5, ale melo by to chodit i v 7.0.

(Mozna tyto veci pridat primo do contribu nebo primo do PG?)

					Karel