rdate

Petr Soucek petr na ryston.cz
Pátek Červenec 7 21:18:04 CEST 2000

Martin Kavalec wrote:

> Dela to primo inetd, zkuste do /etc/inetd.conf pridat
> (nebo odkomentovat)
>
> time    stream  tcp     nowait  root    internal
> time    dgram   udp     wait    root    internal

Priznam se, ze dost dobre nechapu, proc je v rhl6.2 balicek
intimed-1.10-10.i386.rpm, kdyz tu funkci resi interne primo inetd.

Nicmene pokud to nefunguje je zrejme mozne nainstalovat ten intimed a do
inetd.conf napsat:
time   stream  tcp     nowait  nobody  /usr/sbin/tcpd  in.timed
time   dgram   udp     wait    nobody  /usr/sbin/tcpd  in.timed

Petr Soucek