linux a pamet

Martin Reiser konf.martinr na atlas.cz
Neděle Červenec 9 22:57:58 CEST 2000

Mam RH 6.2
Pridal jsem druhy 64 MB DIMM a upgradoval jsem jadro za 2.2.14 na 2.2.16-3
system mi zdetekuje jen 64 MB RAM (ale to same dela, kdyz bootuji ten
starsi kernel)

Pokud pri bootu napisu rucne linux mem=128M, je to O.K.

Pokud to chci pridat do /etc/lilo.conf, mam tam jen 64 MB
Moje lilo.conf

boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b