zalozni MX server

Radomir Slezak - MHBH a.s. slezak na mhbh.cz
Pondělí Červenec 10 08:36:50 CEST 2000

Presne to je ono a nekteri me to uz trochu osvetlili. Nevite postup jak to
nastavit pro sendmail (8.9.3 tusim) ?
Pres linuxconf u ceskeho RH me napada "predavani posty", kde jsem zadal
jmeno pc kteremu se ma predavat a pak se vytvoril soubor relay_allow. Je to
ono ?
Jinak pc patri do jedne domeny a pro dalsi ma zadan alias. Dale pak
virtualni e-mailove domeny pro aliasy neco.domena.cz.

Diky

R. Slezak

<uhlar na fantomas.sk> píše v diskusním příspěvku
news:962954361.107764 na virtual.nextra.sk...
> Radomir Slezak - MHBH a.s. <slezak na mhbh.cz> wrote:
> -> No dobre, ale jak se ma sendmail nastavit, aby postu nevratil zpet ?
Ten
> [...]
ten
> -> druhy mail server prijme postu a nebude znat uzivatele, vrati ji
logicky
> -> zpet. Zkuste si poslat zpravu na MX se sendmailem (ale i s jinym
software),
> -> kde adresat bude uzivatel jenz na serveru neexistuje.
>
> Ani sa necudujte ked ste ten druhy mailserver nastavili aby prijimal postu
> pre tu domenu. Ten si potom mysli ze je lokalna a hlada pouzivatela asnazi
> sa ju dorucit lokalne. Zruste to a danu domenu nastavte len ako relay.
Potom
> to bude fachcit OK
>
> --
>  Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin at NEXTRA, Slovakia; IRCNET admin of
*.sk
>  uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
>  "To Boot or not to Boot, that's the question." [WD1270 Caviar]

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.