KDE & Slovencina (Mandrake 7.0)

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Červenec 10 11:47:08 CEST 2000

On 08/07/2000, Richard Willmann wrote:

> urobil som, podobne som prehadzal poradie ciest k fontom v
> /etc/X11/fs/config ale nepomohlo. Teraz sa mi zvacsil (o cca. 100%)
> default font. Nerozumiem tomu, lebo 12 bodov pred tym a 12 bodov teraz
> je pomerne velky rozdiel. (napriklad Netscape nezavisle na nastaveni v
> start/settings/desktop/fonts pouziva font s "svojou" velkostou)...

To bude tim, ze jste zrejme uvedl na prvni misto v konfiguraci font
serveru fonty ve 100dpi. Kdyz date dopredu ty v 75dpi, bude to asi OK.

> No a slovensky pisat neviem stale ...

Ja osobne pouzivam v sekci Keyboard toto:

XkbModel        "pc101"
XkbKeymap       "xfree86(us_cz_qwerty)"
XkbCompat       "group_led"

(vy asi pouzijete treba us_sk_qwerty, nebo jinou slovenskou mapu).

Jinak predpokladam, ze mate spravne nastavene promenne LANG a
LC_ALL (ve Vasem pripade asi takto: LANG=sk a LC_ALL=sk_SK) a ze
patricne locales skutecne existuji (pravdepodobne v /usr/share/locale/
nebo mozna /usr/lib/locale/). Omlouvam se, pokud opakuji neco, co uz tu
padlo, nesledoval jsem tento thread.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi