SCSI vypalovacka a jadro 2.2.1[46]

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Pondělí Červenec 10 13:06:36 CEST 2000

Zdravim,
  mam doma Yamahu CDR-100 na AVA-1502 (takovy ten mrnavec, co se daval k
SCSI ZIPum). Dlouho jsem nevypaloval, nedavno jsem to zkusil a vytuhla
mi masina. "Zase je zaprasena cocka..." Vycistil jsem (cinim tak celkem
pravidelne, mam doma ponekud prasno) a jev se opakoval. Stalo me to
neuveritelne mnozstvi rebootu za jednotku casu. Nakonec jsem si
uvedomil, ze jsem od posledniho uspesneho paleni preinstaloval
RH5.0->6.1, tedy prechod z jader 2.0.X na 2.2.X. Zjistil jsem, ze:
- "dummy" paleni je OK
- ostre paleni vypise spoustu kecu o momentalnim stavu veci ohledne SCSI
a masina vytuhne (naprosto...!)
- pokus o mount prazdneho CD ve vypalovacce skonci na aha152x_panic
- pokud natahnu aha152x modul a zakazu disconnect, paleni probehne OK
(akorat masina je behem toho       	  nepouzitelna na jine ucely)

Podotykam, ze driv to chodilo celkem OK (pokud se zacalo neco mrsit,
hrozil pad systemu, ale jinak dobry), palit se pod tim dalo bez
problemu.
Do SCSI nevidim, pokud by se nasel nekdo, kdo by mi poradil, zhroutim to
a opisu ty kecy (tuzkou na papir, protoze system je _uplne_ dead).

Vedle vypalovacky visici ZIP chodi OK.

Tusi nekdo, co se tak zasadniho zmenilo v aha152x.[ch]? Jadra 2.2.14 a
2.2.16pre7 se chovaji zcela stejne (blbe).

  TomM