Cestina pri prihlaseni

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Červenec 10 14:24:32 CEST 2000

:> > Pouzivam REDHAT 6.1 CZ a KDE. Prihlasovaci manager (nebo jak se to
:> > spravne jmenuje se pousti z inittab - prefdm coz je link na kdm. Ten ma
:> > jako jazyk nastavenou cestinu, ale nefunguje diakritika. Po prihlaseni
:> > uz je diakritika v KDE v poradku.

prihlaste sa ako root a v KDE menu je KDM login manager .. tak mu
zadefinujte aky font ma pouzivat .. mam to tak doma a hovori to na mna
spisovne ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying