Cestina pri prihlaseni

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Pondělí Červenec 10 13:38:23 CEST 2000

"Ing. Radek Skoták" wrote:

> Pouzivam REDHAT 6.1 CZ a KDE. Prihlasovaci manager (nebo jak se to
> spravne jmenuje se pousti z inittab - prefdm coz je link na kdm. Ten ma
> jako jazyk nastavenou cestinu, ale nefunguje diakritika. Po prihlaseni
> uz je diakritika v KDE v poradku.

Je treba nakonfigurovat kdm, aby pouzival ISO-8859-2 fonty ( v K-menu
Nastaveni->Aplikace->Spravce prihlaseni , nebo primo pod rootem pustit
'kdmconfig' ).

>                                                 Radek
>
> P.S.: nejstarsi problem - jak lze zapnout numlock aby fungoval pocinaje
> prihlasovacim managerem a potom i v KDE a to pro vsechny uzivatele

 No jo. Bezuspesne hledani tohohle me nastvalo az tak, ze jsem to
nakonec vymyslel a napsal sam. Od te doby ovsem funguje napr. zkusit
hledat to na Freshmeatu. ( je to
http://dforce.sh.cvut.cz/~seli/en/numlockx )

> P.S.: stejne nejak nevim jestli nekdy linux porazi wokna, kdyz takovehle
> elementarni problemy vyzaduji slozite upravy.

 Hmm. To se casem spravi. Nakonec, muzete zkusit treba jine distro,
treba to jinde bude s temi elementarnimi problemy lepsi.

 L.Lunak
  l.lunak na email.cz     http://dforce.sh.cvut.cz/~seli