Kompilace jadra - moduly

Frantisek Dufka dufkaf na merit.cz
Pondělí Červenec 10 15:46:44 CEST 2000

Dne Po, 10 čec 2000 Libor Borek napsal(a):

> - to take nebude muj pripad, cely tento adresar jsem vymazal jeste pred
> kompilaci

hmm, a make clean pred kompilaci jste asi delal, ze ?
ony by ty moduly mohly zustat v /usr/src/linux/modules a pri make
modules_install se zase nainstalovat.

Ty moduly s chybama jsou ty moduly ktere jste si pri kompilaci zvolil ?

kdyz tak zkuste zmenit EXTRA_VERSION nebo jak se to jmenuje v
hlavnim Makefile aby to byla tutovka ze ty moduly patri k tomu vasemu jadru.

To jadro neni nejak patchovane ?

Jinak uz nevim.

Frantisek Dufka