Prosimvas poradte, jaxe zbavit CR...

Jan Polacek Jan.Polacek na f21.n420.z2.fido.cz
Pondělí Červenec 10 17:31:09 CEST 2000

Zdarec All,

Uz sem se sice ptal asi pred tejdnem, ale porad nevim, jaxe zbavit CR
ve vystupu AWK. CR tam AWK standardne cpe jako oddelovac recordu. Podle
me by se toho nejak melo nechat zbavit pomoci parametru ORS, ale
vzhledem k tomu, ze jsem AWK jeste v zivote nepouzil a syntaxe
parametru mi prijde ponekud podivna, tak nevim jak. Pripadne mi poradte
jinej filtr, kterej bych vrazil za rouru, aby mi to CR odrizl...
Parametry pro AWK mam:
awk -F'"' '$0!~/^=$/{print $6}'

tak mi prosimvas poradte kam to osr mam nacpat a jak to zadat. Ja ad
delam, co delam, tak mi to nechce fungovat...
Misto znaku CR bych tam potreboval nacpat nejakej normalni znak...
konkretne "&", protoze to, co vytahnu tim awkckem nasleduje dal znak &
a zbytek url...

Cauky
                                                  Honza đB-Q