Kdo me nauci konfigurovat sendmail?

Ivo Hanuska hanuska.conference na main.trade-cz.com
Pondělí Červenec 10 18:37:26 CEST 2000

Doporucuju si precist FAQ na www.sendmail.org. V kazdem pripade make restart
neni to spravne reseni. Navic distribuce na CD k te knizce je dost postarsi
(myslim, ze je zalozena na RH 5.0)- jestli nevyslo neco novejsiho, takze
doporucuju nainstalovat neco novejsiho (aspon RH 6.0, nebo 6.1).

Pak by to chtelo neco jako:

m4 /../brana.m4 > /etc/sendmail.cf

v brana.m4 musite mit ale polozku include(`/usr/lib/sendmail-cf/m4/cf.m4') -
ta cesta je dulezita k tomu aby m4 nasel vlastni soubory k makrum -
predpokladam, ze nahradite svou cestou.

No a jakmile se Vam generovani sendmail povede, tak zkuste sendmail
restartovat.

Hanuska

-----Original Message-----
From: Roman Slechta [mailto:romanek na atlas.cz]
Sent: Saturday, July 01, 2000 5:56 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Kdo me nauci konfigurovat sendmail?

    Ahoj,

Mam knizku Linux Internet server od P.Satrapy,
dneska se mi povedlo zprovoznit fetchmail a ipop3d,
takze jsem docela :-)
Jeste se potrebuju naucit konfigurovat sendmail.
Ale podle te knizky, opsal jsem tam cely priklad
ze str.156 soubor brana.m4, pak make restart
a vono nic, chyba.
Potrebuju zatim jednoduchy priklad.

stahnu fetchmailem postu z internetu
sendmailem ji chci rozdelit a taky aby
    se dalo lokalne preposilat
a pak si ji uzivatele MS stahnou z ipop3d

Uz jsem neco malo cetl, no kazda rada dobra.

    Dekuji Roman