Problem s maskaradou

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červenec 10 23:13:15 CEST 2000

On Mon, 10 Jul 2000, Roman DAVID wrote:

> Nevim, jestli to bude mit nejakou souvislost, nebo jestli je to mimo misu,
> ale nasel jsem v archivu konfery toto:
> http://www.linux.cz/cgi-bin/showmsg.cgi?list=linux&id=64978

To bohuzel neni ono. Ale bude to mit neco spolecneho s icmp, to uz vim
temer jiste. A uz jsem si skoro jisty, ze linux je v tom nevinne, akorat
ze jeste porad poradne nechapu, kde presne nastava zlomovy bod, za kterym
to nebezi, kdyby se paket ztratil uplne pochopim to, ale to ze nekde visi
je mi divne. No uvidim.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.