Kdo me nauci konfigurovat sendmail?

Roman Slechta romanek na atlas.cz
Úterý Červenec 11 07:46:47 CEST 2000

--------------------
From: "Ivo Hanuska" <hanuska.conference na main.trade-cz.com>
> Doporucuju si precist FAQ na www.sendmail.org. V kazdem pripade make
restart
> neni to spravne reseni. Navic distribuce na CD k te knizce je dost
postarsi

prohlizel jsem soubor Makefile a tam zadna nabidka restart  neni,
je tam jenom all a jeste neco
ta knizka je skutecne postarsi, dneska jsou ty programy trochu jiny

----------------
From: "David Trcka" <trcka na poda.cz>
> Ono by mozna taky neskodilo se zminit, o jakou distribuci a sendmail se
> jedna a co mate v tom brana.m4 a vubec co znamena "a vono nic, chyba" ???

RH6.1cz, prikaz make restart skonci hlaskou ** target neco *** uz presne
nevim
a ani make all neslo, melo stejnou hlasku

> A uz vubec by neskodilo se ptat v konferenci sendmail na linux.cz (doufam ze
> to rikam spravne).

Jo dekuji, to bude asi lepsi cesta

> No a pokud uplne zacinate, tak by taky mozna neskodilo zacinat na postfixu
> nebo qmailu ;)
qmail uz jsem zkousel, ale to utrpeni ho nainstalovat ;-\

From: "Robert Hanzlik" <robi na junyks.cz>
> zmailer (www.zmailer.org)
> postfix (www.postfix.org)
> qmail (www.qmail.org)

podivam se, jinak v RH6.1 se mi sendmail
naistaluje sam,tak proc ho nepouzivat?

        Roman