aha1510 vs. aha152x.o

tief na hit.sk tief na hit.sk
Úterý Červenec 11 09:29:28 CEST 2000

dobry den.

Mam nieco podobne ( taka mrnava karticka , mal som to k cd rom, nemozem
teraz pozriet lebo nie som pri masine ).
Modul treba nahodit s parametrom aha152x=0x140
takze cele to bude modprobe aha152x aha152x=0x140. Popis
bol niekde na nete,nieco o tom ze ten modul nescanuje auto-
maticky tu adresu 140. Karta by mala byt najumprovana na nejake
irq-cko. ( ak je tam moznost auto tak vypnut ).

vela stastia

----
Matus 'TiEF' Martinak
e-mail : tief na hit.sk